Termes i condicions d’ús de l’app CCAFidelia

1. Introducció

L’aplicació mòbil CCAFidelia (en endavant, «l’App») té el propòsit de permetre als membres del programa Fidelia accedir als beneficis d’aquest des del seu dispositiu mòbil.

Quan utilitzes l’App acceptes complir tots aquests termes i condicions d’ús, i reconeixes haver estat informat mitjançant la política de privacitat de l’App sobre com recollim, utilitzem, compartim i tractem de qualsevol altra manera la teva informació personal en relació amb l’App.

En registrar-te, accedir o utilitzar els serveis que ofereix l’App, acceptes subscriure un acord vinculant des del punt de vista jurídic amb CENTRE COMERCIAL ANDORRÀ, S.A. amb N.R.T. A-700527-F i domicili social a l’avinguda Meritxell 92, AD500 Andorra la Vella, Principat d’Andorra (en endavant «CCA»). Si no estàs conforme amb aquest acord («l’Acord» o «les Condicions»), no utilitzis els serveis que ofereix l’App. Recorda que si així ho desitges, pots posar fi a aquest acord en qualsevol moment enviant-nos un correu a dpd@cca.ad perquè tanquem el teu compte.

Aquest Acord s’aplica als serveis que ofereix l’App («els Serveis»), inclosa la recollida de dades necessàries per a la prestació d’aquests Serveis. Els usuaris que accedeixen als serveis després de registrar-se i logar-se actuen com a «Usuaris» i, si encara no eren membre del programa Fidelia de CCA, passen automàticament a ser-ho.

Si has decidit no registrar-te en l’App i encara no ets membre del programa Fidelia, no podràs accedir als Serveis que ofereix l’App.

Aquestes Condicions s’apliquen als Usuaris.

Podem realitzar modificacions en aquest Acord en qualsevol moment. Si introduïm algun canvi important, t’avisarem a través del teu correu electrònic per a donar-te l’oportunitat de revisar els canvis abans que es facin efectius. Acordem que les modificacions no poden ser retroactives. Si no estàs d’acord amb qualsevol dels canvis, pots tancar el teu compte, i el no fer-ho i continuar usant els Serveis, suposarà la teva acceptació tàcita dels canvis a l’Acord des de la seva data d’entrada en vigor.

2. Obligacions

Els menors de 18 anys no poden usar els Serveis.

Amb independència de l’edat de l’usuari, el registre com a membre del programa Fidelia del Grup CCA es farà amb el nom real de l’Usuari, i no  podràs enregistrar-te si, com a antic usuari, CCA t’ha restringit l’ús dels Serveis. La creació d’un compte amb informació falsa constitueix una infracció d’aquest Acord i dona lloc a l’eliminació automàtica del compte.

L’Usuari és el titular del seu compte.

Com a titular ets responsable de tot el que succeeixi en el teu compte, tret que el tanquis o que ens notifiquis que s’està fent un ús indegut d’aquest, i acceptes:

  • utilitzar una contrasenya segura (amb 8 o més caràcters i com a mínim una majúscula, una minúscula, un dígit i un símbol) i mantenir la confidencialitat d’aquesta,
  • no compartir amb ningú dades d’altres persones que puguis trobar en l’App,
  • subministrar-nos únicament la informació i el contingut sobre els quals tinguis dret i garantir que la informació del teu compte sigui veritable, i
  • respectar la legislació aplicable.

Els Usuaris utilitzaran l’App i els Serveis que aquesta ofereix sota la seva sencera i única responsabilitat.

Tots els mitjans que l’Usuari utilitzi per a accedir al seu compte i als Serveis són de la seva exclusiva responsabilitat. Les operacions que es realitzin des del compte de l’Usuari s’entendran executades per aquest. En cas de pèrdua d’un dispositiu on tinguis l’App et recomanem notificar-ho a CCA mitjançant el correu dpd@cca.ad per tal que tanquem la sessió que pugui romandre oberta en el teu compte.

CCA no és responsable dels danys i perjudicis ni d’altres conseqüències que es derivin de:

  • La indisponiblitat del teu compte i/o dels Serveis per motius tècnics, de seguretat, de control, d’actualitzacions o de manteniment, o per errades degudes a servidors o a tercers intermediaris o proveïdors.
  • Pèrdues d’informació motivades per la sostracció, pèrdua o avaria del dispositiu de l’Usuari que s’utilitzi per accedir al seu compte o als Serveis.
  • Els enllaços, directoris o fins i tot eines de cerca que permetin als Usuaris accedir a altres llocs web que no siguin propietat del Grup CCA (en endavant, conjuntament “Llocs Enllaçats” i individualment “Lloc Enllaçat”), com ara llocs web de xarxes socials.
  • Altres conseqüències que es derivin de l’incompliment de les Condicions d’ús per part dels titulars del compte de l’Usuari.

Queda exclosa la responsabilitat de CCA per danys i perjudicis a l’Usuari, sense perjudici d’aquelles reclamacions de l’Usuari per danys a la vida, la integritat física, la salut o deguts a l’incompliment d’obligacions essencials del contracte de compravenda en línia, així com la responsabilitat per altres danys derivats d’un comportament dolós o negligent per part de CCA. Per obligació essencial del contracte s’entenen aquelles, el compliment de les quals resulta necessari per al desenvolupament de l’objecte contractual. En cas que es produeixi l’incompliment d’una obligació essencial del contracte, CCA només respondrà dels danys contractualment previsibles quan aquests siguin causats per negligència, amb l’excepció d’aquelles reclamacions de l’Usuari que versin sobre danys a la vida, integritat física o salut.

3. Drets i limitacions

CCA es compromet a no incloure continguts que incloguin cap dada personal teva en publicitat per a productes i serveis de CCA o tercers sense el teu consentiment exprés. Tu mateix pots pujar continguts relatius al programa Fidelia o els Serveis a les xarxes socials, si així ho desitges, sota els termes i condicions que regulen aquestes xarxes.

Corresponentment, acordes amb CCA que no extrauràs contingut o dades personals de l’App llevat que comptis amb l’autorització expressa i per escrit de CCA.

En cas que qualsevol titular d’un compte consideri que algun dels continguts de l’App vulnera drets o posicions jurídiques pròpies i/o de tercers, ho pot notificar a CCA mitjançant la direcció de contacte indicada en la introducció, perquè puguem analitzar-ho com correspongui.

Podem canviar, suspendre o retirar qualsevol dels Serveis.

No podem garantir que emmagatzemarem o que continuarem mostrant-te el contingut de cistelles de la compra incompletes durant un temps indefinit. Aquesta aplicació no és un servei d’emmagatzematge. Acceptes que no tenim l’obligació d’emmagatzemar o conservar cap contingut o informació que ens facilitis, excepte en la mesura en què s’exigeixi per llei i tal com s’assenyala en la política de privacitat de l’App.

En utilitzar els Serveis, pot ser que trobis informació o contingut inexactes, incomplets, o endarrerits. Si us plau, digues-nos que podem millorar.

CCA es reserva el dret de restringir o suspendre el teu accés a algun dels Serveis, o fins i tot tancar el teu compte si considera que pots haver incomplert aquest Acord, la llei, o que estàs utilitzant incorrectament els Serveis o l’App.

CCA es reserva tots els seus drets de propietat intel·lectual sobre els Serveis i les marques i els logotips utilitzats en relació amb els Serveis que són propietat de CCA o dels seus socis o proveïdors.

Pots consultar els teus drets en relació amb la protecció de dades personals, així com informació sobre com exercir-los, a la política de privacitat de l’App.

En registrar-te o accedir per primera vegada a l’App amb les credencials del programa Fidelia, CCA crea una targeta Fidelia virtual que s’emmagatzema en el teu dispositiu mòbil i solament resulta accessible des de l’App. Aquesta targeta, juntament amb els xecs i cupons promocionals que tinguis en el teu compte en cada moment estan disponibles a l’App mitjançant el símbol de la targeta que trobaràs en tot moment al peu de la pantalla de l’App.

La targeta Fidelia virtual es comporta exactament igual que la targeta Fidelia en format físic (plàstic), té les mateixes condicions (incloent-hi les creditícies), i el seu codi és idèntic al de la targeta física tant si l’Usuari ja disposa d’ella com si la demana al servei d’Atenció al Client de CCA després de comptar amb la virtual.

5. Compravenda online des de l’App

Els productes, ofertes i promocions que apliquen al servei de compra online es dirigeixen exclusivament a consumidors finals (exclusivament venda al detall) amb una adreça de facturació i una adreça de lliurament en el territori del Principat d’Andorra. Per a determinats productes que requereixin d’un embalatge especial podran delimitar-se l’adreça i el lloc de lliurament; la referida limitació serà indicada en la fitxa descriptiva del producte.

L’Usuari, després de la finalització del procés de comanda En línia havent facilitat a aquest efecte les dades requerides així com després d’haver clicat, en l’últim pas del procés de comanda, el botó “Pagar” i introduir les dades de pagament en la pantalla que a aquest efecte li mostrarà el nostre Proveïdor de Serveis de Pagament (PSP), acceptarà el mateix de manera vinculant exactament igual que quan el contracte de compravenda es formalitza en la caixa de la botiga o supermercat.

Les sol·licituds de les comandes seran emmagatzemades en els nostres sistemes després del perfeccionament del contracte, respectant en tot moment la política de privacitat vinculada a l’App tant en la seva pantalla de login, com en l’apartat “condicions i polítiques” de l’App i en la pantalla de registre en el programa Fidelia.

Els termes i condicions que apliquen als preus, les despeses i terminis d’enviament, les garanties, i els drets i efectes del desistiment i de la devolució voluntària dels productes i serveis que l’Usuari compra mitjançant l’App són els mateixos que els que apliquen en el cas de compra online des de la web www.cca.ad.

Igualment, els descomptes, la coordinació per l’enviament, i les condicions associades als cupons, xecs, i Euros-Fidelia disponibles mitjançant l’App són idèntics als corresponents quan realitza la seva compra online des de la web www.cca.ad.

Pot consultar aquests termes i condicions clicant aquí.

 

Pots habilitar o inhabilitar en tot moment l’enviament per part de CCA de notificacions push al dispositiu mòbil en el qual es troba l’App mitjançant la configuració de l’App, que trobaràs en la secció de “Preferències” de la icona “…” que veuràs al peu de la pantalla de l’App, o directament en la utilitat de configuració del sistema operatiu del teu dispositiu.

Les notificacions push no es registren a l’App, pel que una vegada les descartes (si estan habilitades tant al sistema operatiu del teu dispositiu com a l’App) no podràs tornar a llegir-les.

Un altre tipus de notificacions, anomenat notificacions pull, són les que trobaràs a l’àrea de notificacions de l’App (accessible mitjançant el símbol de la campana que roman visible en tot moment al peu de la pantalla de l’App).

La principal diferència entre les notificacions de l’àrea de notificacions de l’App i les notificacions push és que, per veure les primeres ets tu qui, conscientment i voluntàriament, actues en el moment que així ho desitges per accedir a l’àrea de notificacions. No és necessari, per tant, demanar-te un consentiment per posar-les a aquesta àrea de l’App, perquè el consentiment és implícit a l’acte voluntari d’accedir a elles. Addicionalment, aquestes notificacions no desapareixen fins que es tornen obsoletes i és la mateixa CCA qui les elimina.

Tota la informació que necessitis en relació amb la teva privacitat i protecció de dades personals està disponible a la política de privacitat de l’App.

Si no trobes la informació que cerques o desitges més informació sobre qualsevol tema relacionat amb l’App, si us plau, posa’t en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades de CCA mitjançant el correu dpd@cca.ad

Per eliminar el teu compte d’Usuari basta que ho demanis al Delegat de Protecció de Dades de CCA mitjançant el formulari de supressió que trobaràs en la política de privacitat de l’App.

Si el que vols es finalitzar l’acord d’ús de l’App sense finalitzar l’acord d’adhesió al programa Fidelia, basta amb que desinstal·lis l’App en tots els teus dispositius mòbils.

Per la nostra part, podem tancar el teu compte sense previ avís si detectem que incompleixes algun dels termes o condicions d’ús d’aquest Acord, i podem veure’ns obligats fins i tot a denunciar qualsevol ús il·lícit dels Serveis.

L’eliminació d’un compte suposa la supressió de les dades d’identificació del compte, de forma que la resta quedi anonimitzada. Si vols que les suprimim, si us plau, sol·licitar-nos-ho mitjançant el formulari d’exercici del dret de supressió d’acord amb l’indicat en la política de privacitat de l’App.

Si alguna disposició inclosa en aquestes Condicions fos declarada nul·la i sense efecte per resolució ferma dictada per una autoritat competent, la resta de les disposicions romandran en vigor, sense que quedin afectades per la referida declaració de nul·litat.

Aquestes Condicions es regiran per la legislació andorrana.

Els titulars dels comptes, és a dir, els Usuaris, es sotmeten a la jurisdicció de l’ordre civil andorrana, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que, conforme a Dret, els pogués correspondre.